ثبت نام و ورود

بعد از وارد شدن به سایت آکادینو بر روی دکمه “ورود / عضویت” کلیک کنید:

سپس در صفحه ی باز شده بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.

 

در صفحه ای که مشاهده می کنید، موارد خواسته شده را وارد کنید.
در قسمت “می خواهید در آکادینو مدرس باشید یا دانشجو“، نقش کاربری خود را انتخاب کنید.
در صورتی که بر روی “ثبت نام با کد تایید” کلیک کنید، بر روی شماره موبایلی که در بالا وارد کرده اید، کد تایید ورود ارسال خواهد شد.
در صورتی که “ثبت نام با رمز عبور” کلیک کنید، می توانید رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید و ثبت نام را انجام دهید.

 

بعد از وارد شدن به سایت آکادینو بر روی دکمه “ورود / عضویت” کلیک کنید:

در قسمت وارد شده، اطلاعات خواسته شده از جمله، نام کاربری یا شماره موبایل و رمز عبور و کد امنیتی را وارد کنید و بر روی دکمه ورود کلیک کنید.
در صورتی که اطلاعات وارد شده را به درستی درج کرده باشید، با صورت خودکار به بخش کاربری خود وارد خواهید شد.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید، اگر در هنگام ثبت نام شماره موبایل خود را برای ثبت نام درج کرده بودید، با کلیک بر روی “ورود با کد یکبارمصرف” یک رمز عبور یکبار مصرف برای موبایل شما ارسال خواهد شد.

تدریس در آکادینو

اولین قدم برای تدریس، باید در سایت آکادینو، ثبت نام کنید و عضو شوید.

در مرحله بعدی، با کلیک بر روی گزینه “مدرس شوید” به صفحه مدرس شوید منتقل می شوید.

بعد از ورود به صفحه “مدرس شوید” اطلاعات کامل در مورد تدریس در آکادینو ارائه شده اند.
پیشنهاد میکنیم تمامی موارد و قسمت ها را با دقت مطالعه بفرمایید.
در صورتی که در هر قسمت ابهام یا سوالی داشتید، می توانید با تیم پشتیبانی آکادینو در تماس باشید و تیکت پیشتیبانی ارسال کنید.

بعد از مطالعه تمامی موارد این صفحه، در انتهای صفحه، بر روی دکمه “شروع درخواست تدریس” کلیک کنید.

اگر قبلا در سایت عضو بودید به صورت مستقیم به صفحه درخواست انتقال داده می شوید.
ولی اگر در سایت عضو نیستید یا وارد نشده اید، با صفحه زیر مواجه خواهید شد.
در این صفحه از شما درخواست می شود که یا عضو شوید و یا در صورتی که عضو هستید، وارد حساب کاربری خود شوید.

با فشردن بر روی دکمه “ورود / عضویت” روند ورود یا عضویت را طی کنید.

بعد از ورود یا عضویت، فرم درخواست تدریس برای شما نمایان خواهد شد.
این فرم را سعی کنید با دقت و حوصله تکمیل و موارد خواسته شده را با داده ها و اطلاعات صحیح ارسال نمایید.

این فرم شامل دو مرحله می باشد که در مرحله اولیه درخواست اطلاعات شخصی مدرس را خواهد داشت و در مرحله دوم به دریافت ورود اطلاعات تحصیلی می پردازد.

در ادامه مرحله اول را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

1- در این قسمت نام خود را وارد نمایید. نام شما باید مطابق با اطلاعات مندرج در سند شناسایی شما باشد.
2- در این قسمت نام خانوادگی خود را وارد کنید.
3- دراین قسمت شماره ثابت یا همراه برای تماس های آینده درخواست شده است.
4- در این قسمت ایمیل صحیح خود را وارد کنید. سعی شود ایمیل فعال خود را درج نمایید تا از آخرین اطلاعات مربوط به موارد تدریس باخبر شوید.
5- در این قسمت تصویر اسکن شده از کارت ملی و یا شناسنامه یا پاسپورت خود را ارسال نمایید. در نظر داشته باشد حداکثر حجم فایل 5 مگابایت و نوع فایل ارسال با پسوند jpg یا png باشد.

کافیست تصویر بر روی سیستم موجود باشد و با فشردن دکمه “فایل ها را انتخاب نمایید” به مسیر محل تصویر رفته و تصویر خواسته شده را انتخاب کنید.
6- در این قسمت عکس پرسنلی خود را ارسال نمایید. لطفا از عکس پرسنلی که قبلا دارید با موبایل عکس نگیرید. از عکس خود اسکنی تهیه کنید و فایل اسکن شده را برای ما ارسال نمایید. این عکس در سایت برای دانشجویان شما به نمایش داده خواهد شد. پس بهتر است این عکس کیفیت خوبی داشته باشد.
7- در این قسمت خواسته شده است که حداقل 300 کلمه درباره خود و گذشته و آینده خود برای ما بنویسید. در نظر داشته باشید بخش هایی از این بخش، که قابل نمایش عمومی داشته باشد در صفحه اختصاصی شما در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

بعد از تکمیل تمامی بخش های خواسته شده، می توانید با فشردن دکمه “بعدی” به مرحله بعد وارد شوید.

 

در مرحله دوم، با دریافت ورود اطلاعات تحصیلی ادامه خواهیم داد.

 

8- در این قسمت از شما خواسته شده اگر در گذشته و حال حاضر سابقه تدریسی دارید آن مدت زمان را برای ما ارسال نمایید.
9- در این قسمت درخواست انتخاب مدرک تحصیلی را خواهد داشت که با انتخاب گزینه از این قسمت هم عبور خواهیم کرد.
10- در این قسمت تصویر اسکن شده مدرک تحصیلی خود را برای ما ارسال خواهید کرد. نگران نباشید این تصویر در نزد سایت آکادینو امانت خواهد ماند و اطلاعات شما به هیچ وجه به شخص ثالثی ارائه نخواهد شد.
11- در این قسمت اگر گواهینامه ای از موارد درج شده دارید، انتخاب کنید.
12- در این قسمت اگر توضیحات خاصی مدنظر دارید تا با عوامل مدیریتی سایت آکادینو درمیان بگذارید، توضیحات خود را درج نمایید.
13- در این قسمت شناسایی “من ربات نیستم” را کلیک کنید تا شناسایی انجام شود.

بعد از تکمیل قسمت های فوق، بر روی “ارسال” کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود و برای سایت آکادینو ارسال شود.

بعد از بررسی و تایید اطلاعات ارسالی، شما در لیست مدرسین سایت آکادینو قرار خواهید گرفت.

بله. می توانید آموزش های آفلاین شامل فیلم های آموزشی خود را در آکادینو به فروش بگذارید.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه آموزش آفلاین (دوره آموزشی دانلودی) را انتخاب کنید.

سپس فرم درخواستی را تکمیل و اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و درخواست خود را ارسال نمایید.

درخواست شما برای سایت آکادینو ارسال خواهد شد و پس از بررسی درخواست و محتوی آموزشی، با قیمت و اطلاعاتی که درج کرده اید، در معرض عموم قرار خواهد گرفت و آماده فروش خواهد بود.

تایید یا عدم تایید درخواست، در طی تیکتی در بخش “تیکت های پشتیبانی” به اطلاع شما خواهد رسید و اگر فرم ارسالی شامل نقص یا تصحیح داشته باشد در بخش تیکت های پشتیبانی پیگیری خواهند شد.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه آموزش آفلاین (دوره آموزشی دانلودی) را انتخاب کنید.

سپس فرم درخواست آموزش آفلاین (دوره آموزشی دانلودی) را مشاهده خواهید کرد:

1- در این قسمت عنوان دوره آموزشی خود را درج نمایید.
2- در این قسمت خلاصه یا چکیده از دوره آموزشی ای که قصد ارائه آنرا را دارید وارد نمایید.
3- در این قسمت اگر دوره آموزشی شما نیازمند پیش نیازهایی است که قبلا دانشجو باید آنها را فراگرفته باشد را درج نمایید.
4- در این قسمت توضیحات کامل و تکمیلی ای از دوره را وارد نمایید.
5- در این قسمت فهرستی از سرفصل ها و رئوس مطالبی که در این دوره آموزشی که قرار است به دانشجویان آموزش داده شود با عنوان و توضیحات کامل بیان نمایید.
6- در این قسمت مدت زمان کل و مجموع زمان ویدئوها را درج نمایید.
7- در این قسمت حجم کل فایل های آموزشی را درح نمایید.
8- در این قسمت قیمت نهایی دوره خود را درج نمایید. دقت کنید که دوره در صورت تایید، با همین قیمت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.
9- در این قسمت اگر دوره شما قابلیت تخفیف دارد، مبلغ نهایی پس از اعمال تخفیف را درج نمایید. سایت آکادینو در بعضی زمان ها و رویداد های ملی و مذهبی بعضی از دوره ها را به انتخاب شامل تخفیف در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد. مبلغ تخفیف از مبلغی که اینجا وارد کرده اید تجاوز نخواهد کرد.
10- در این قسمت سه راه برای ارسال فایل های آموزشی به سایت آکادینو در اختیار شما قرار داده شده است:
روش اول، ارسال فایل ها از طریق ارسال به ایمیل سایت آکادینو
روش دوم، اگر فایل ها را قبلا در آپلود سنتری آپلود کرده اید، لیست مسیرهای دانلود فایل ها را در اختیار قرار خواهید داد.
روش سوم، می توانید در همین فرم فایل های آموزشی را آپلود کنید.

توجه: تکمیل تمامی موارد ستاره دار * ضروری می باشد.

بعد از تکمیل موارد خواسته شده، بر روی دکمه بعدی کلیک کرده و در مرحله بعدی، مواردی که وارد کرده اید تایید و ارسال می کنید.

درخواست شما برای سایت آکادینو ارسال خواهد شد و پس از بررسی درخواست و محتوی آموزشی، با قیمت و اطلاعاتی که درج کرده اید، در معرض عموم قرار خواهد گرفت و آماده فروش خواهد بود.

تایید یا عدم تایید درخواست، در طی تیکتی در بخش “تیکت های پشتیبانی” به اطلاع شما خواهد رسید و اگر فرم ارسالی شامل نقص یا تصحیح داشته باشد در بخش تیکت های پشتیبانی پیگیری خواهند شد.

بله. می توانید کتاب های تالیفی خود و همچنین جزوات آموزشی تهیه شده خود را در آکادینو به فروش بگذارید.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه فروش منابع آموزشی (کتاب و جزوه‌) را انتخاب کنید.

سپس فرم درخواستی را تکمیل و اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و درخواست خود را ارسال نمایید.

درخواست شما برای سایت آکادینو ارسال خواهد شد و پس از بررسی درخواست و محتوی آموزشی، با قیمت و اطلاعاتی که درج کرده اید، در معرض عموم قرار خواهد گرفت و آماده فروش خواهد بود.

تایید یا عدم تایید درخواست، در طی تیکتی در بخش “تیکت های پشتیبانی” به اطلاع شما خواهد رسید و اگر فرم ارسالی شامل نقص یا تصحیح داشته باشد در بخش تیکت های پشتیبانی پیگیری خواهند شد.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه فروش منابع آموزشی (کتاب و جزوه‌) را انتخاب کنید.

سپس فرم درخواست فروش منابع آموزشی (کتاب و جزوه‌) را مشاهده خواهید کرد:

1- در این قسمت عنوان کتاب و یا جزوه آموزشی خود را درج نمایید.
2- در این قسمت خلاصه یا چکیده از کتاب و یا جزوه آموزشی ای که قصد ارائه آنرا را دارید وارد نمایید.
3- در این قسمت فهرستی از سرفصل ها و رئوس مطالبی که در این کتاب و یا جزوه آموزشی که قرار است به دانشجویان آموزش داده شود با عنوان و توضیحات کامل بیان نمایید.
4- در این قسمت حجم کل فایل های کتاب و یا جزوه آموزشی را درج نمایید.
5- در این قسمت قیمت نهایی کتاب و یا جزوه آموزشی خود را درج نمایید. دقت کنید که کتاب و یا جزوه آموزشی در صورت تایید، با همین قیمت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.
6- در این قسمت اگر کتاب و یا جزوه آموزشی شما قابلیت تخفیف دارد، مبلغ نهایی پس از اعمال تخفیف را درج نمایید. سایت آکادینو در بعضی زمان ها و رویداد های ملی و مذهبی بعضی از کتاب و یا جزوه های آموزشی را به انتخاب شامل تخفیف در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد. مبلغ تخفیف از مبلغی که اینجا وارد کرده اید تجاوز نخواهد کرد.
7- در این قسمت سه راه برای ارسال فایل های کتاب و یا جزوه آموزشی به سایت آکادینو در اختیار شما قرار داده شده است:
روش اول، ارسال فایل ها از طریق ارسال به ایمیل سایت آکادینو
روش دوم، اگر فایل ها را قبلا در آپلود سنتری آپلود کرده اید، لیست مسیرهای دانلود فایل ها را در اختیار قرار خواهید داد.
روش سوم، می توانید در همین فرم فایل های کتاب و یا جزوه آموزشی را آپلود کنید.

توجه: تکمیل تمامی موارد ستاره دار * ضروری می باشد.

بعد از تکمیل موارد خواسته شده، بر روی دکمه بعدی کلیک کرده و در مرحله بعدی، مواردی که وارد کرده اید تایید و ارسال می کنید.

درخواست شما برای سایت آکادینو ارسال خواهد شد و پس از بررسی درخواست و محتوی آموزشی، با قیمت و اطلاعاتی که درج کرده اید، در معرض عموم قرار خواهد گرفت و آماده فروش خواهد بود.

تایید یا عدم تایید درخواست، در طی تیکتی در بخش “تیکت های پشتیبانی” به اطلاع شما خواهد رسید و اگر فرم ارسالی شامل نقص یا تصحیح داشته باشد در بخش تیکت های پشتیبانی پیگیری خواهند شد.

بله. می توانید در آکادینو دوره تدریسی خود را برگزار کنید و از تمامی امکانات موجود یک مدرسه مجازی استفاده نمایید.

لیست تمامی امکاناتی که در اختیار مدرس قرار می گیرد در بخش مدرس شویدقابل مشاهده هستند.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه آموزشگاه و مدرسه آنلاین (تدریس آنلاین) را انتخاب کنید.

سپس فرم درخواستی را تکمیل و اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و درخواست خود را ارسال نمایید.

درخواست شما برای سایت آکادینو ارسال خواهد شد و پس از بررسی درخواست و محتوی آموزشی، با قیمت و اطلاعاتی که درج کرده اید، در معرض عموم قرار خواهد گرفت و آماده فروش خواهد بود. سپس بر اساس اطلاعات تکمیلی، اطلاعات ورود به پنل کاربری آموزشگاه و مدرسه آنلاین شما در طی تیکتی برای شما ارسال خواهد شد.

هر دانشجویی که در سایت در دوره شما درخواست داد و مبلغ دوره را پرداخت کرد، به مدرسه آنلاین شما افزوده خواهد شد.

در نظر داشته باشید که تایید یا عدم تایید درخواست، در طی تیکتی در بخش “تیکت های پشتیبانی” به اطلاع شما خواهد رسید و اگر فرم ارسالی شامل نقص یا تصحیح داشته باشد در بخش تیکت های پشتیبانی پیگیری خواهند شد.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه فروش منابع آموزشی (کتاب و جزوه‌) را انتخاب کنید.

 

سپس فرم درخواست آموزشگاه و مدرسه آنلاین (تدریس آنلاین) را مشاهده خواهید کرد:

 

1- در این قسمت عنوان کلاس خود را درج نمایید.
2- در این قسمت خلاصه یا چکیده از کلاسی که قصد ارائه آنرا را دارید را وارد نمایید.
3- در این قسمت مدت دوره کلاس را درج نمایید.
4- در این قسمت تعداد جلسات کلاس را وارد نمایید. این فیلد فقط عددی است.
5- در این قسمت فهرستی از سرفصل ها و رئوس مطالبی که در این کلاس قرار است به دانشجویان آموزش داده شود با عنوان و توضیحات کامل بیان نمایید.
6- با فشردن دکمه + تعداد سطرهای جدول سرفصل ها را می توانید به دلخواه اضافه یا کم کنید.

در نظر داشته باشید، به تعداد جلسات کلاس، باید در هر سطر موضوع و توضیح هر جلسه را در این جدول وارد نمایید.
7- در این قسمت قیمت نهایی کلاس خود را درج نمایید. دقت کنید که در صورت تایید کلاس، با همین قیمت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.
8- در این قسمت اگر کلاس شما قابلیت تخفیف دارد، مبلغ نهایی پس از اعمال تخفیف را درج نمایید. سایت آکادینو در بعضی زمان ها و رویداد های ملی و مذهبی بعضی از کلاس ها را به انتخاب، شامل تخفیف در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد. مبلغ تخفیف از مبلغی که اینجا وارد کرده اید تجاوز نخواهد کرد.

توجه: تکمیل تمامی موارد ستاره دار * ضروری می باشد.

بعد از تکمیل موارد خواسته شده، بر روی دکمه بعدی کلیک کرده و در مرحله بعدی، مواردی که وارد کرده اید تایید و ارسال می کنید.

درخواست شما برای سایت آکادینو ارسال خواهد شد و پس از بررسی درخواست و محتوی آموزشی، با قیمت و اطلاعاتی که درج کرده اید، در معرض عموم قرار خواهد گرفت و آماده فروش خواهد بود.

تایید یا عدم تایید درخواست، در طی تیکتی در بخش “تیکت های پشتیبانی” به اطلاع شما خواهد رسید و اگر فرم ارسالی شامل نقص یا تصحیح داشته باشد در بخش تیکت های پشتیبانی پیگیری خواهند شد.

بله. می توانید در آکادینو وبینار خود را برگزار کنید و از تمامی امکانات موجود استفاده نمایید.

لیست تمامی امکاناتی که در اختیار مدرس قرار می گیرد در بخش مدرس شویدقابل مشاهده هستند.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه وبینار را انتخاب کنید.

سپس فرم درخواستی را تکمیل و اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و درخواست خود را ارسال نمایید.

درخواست شما برای سایت آکادینو ارسال خواهد شد و پس از بررسی درخواست و محتوی آموزشی، بر اساس اطلاعات تکمیلی، اطلاعات ورود به پنل کاربری وبینار شما در طی تیکتی برای شما ارسال خواهد شد.

در نظر داشته باشید که تایید یا عدم تایید درخواست، در طی تیکتی در بخش “تیکت های پشتیبانی” به اطلاع شما خواهد رسید و اگر فرم ارسالی شامل نقص یا تصحیح داشته باشد در بخش تیکت های پشتیبانی پیگیری خواهند شد.

بعد از عضویت و درخواست تدریس و تایید حساب کاربری شما به عنوان مدرس آکادینو، در پنل کاربری خود، گزینه هایی در اختیار قرار خواهند گرفت.

برای این مورد، بعد از ورود به پنل کاربری:

در نوار کناری، در زیر مجموعه درخواست های آموزش، گزینه وبینار را انتخاب کنید.

سپس فرم درخواست وبینار را مشاهده خواهید کرد:

این فرم شامل دو مرحله است که در مرحله اول به تکمیل تاریخ و زمان برگزاری وبینار و در مرحله دوم به تکمیل اطلاعات تکمیلی وبینار می پردازد.

در نظر داشته باشید برای درخواست وبینار، حداقل دو روز قبل از شروع وبینار، نسبت به درخواست وبینار اقدام نمایید.

 

1- در این قسمت، تاریخ روز برگزاری وبینار را از منوهای آبشاری انتخاب نمایید.
2- در این قسمت، زمان دقیق برگزاری وبینار را درج نمایید.
بعد از تکمیل، بر روی دکمه “بعدی” کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

در این مرحله:
3- از منوی آبشاری انتخاب کنید که این وبینار چند ساعته است.
4- در این قسمت از منوی آبشاری انتخاب کنید که ظرفیت این وبینار چند نفره است.
5- در این قسمت بر اساس میزان وبینار چند ساعته و ظرفیت تعداد افراد حاضر در وبینار، مبلغ به صورت خودکار درج خواهد شد.
6- با فشردن دکمه “پرداخت آنلاین” به درگاه بانکی متصل شده و مبلغ را پرداخت خواهید کرد.

پس از پرداخت موفق، درخواست در سایت آکادینو فعال می گردد و طبق زمان درخواستی، اطلاعات ورود به وبینار و کد دعوت افراد حاضر در قالب تیکتی به اطلاع شما خواهد رسید.

در نظر داشته باشید برای درخواست وبینار، حداقل دو روز قبل از شروع وبینار، نسبت به درخواست وبینار اقدام نمایید.

این گزینه، به شما این امکان را می دهد که فرم ها را ذخیره کنید و بعدا به تکمیل آنها بپردازید.

بعد از فشردن بر روی این گزینه به صفحه ی دیگری منتقل می شوید که در آن صفحه به شما آدرس لینکی را ارائه می دهد که با داشتن این لینک از هر رایانه ی دیگری می توانید ادامه اطلاعات وارد شده در فرم را از سر بگیرید و ادامه دهید.

در صورتی که می خواهید این لینک برای شما ایمیل شود، ایمیل خود را در قسمت خواسته شده وارد کنید و بر روی دکمه “ارسال لینک” کلیک کنید.

در نظر داشته باشید، این لینک، پس از 30 روز منقضی خواهد شد.

تیکت ها و پشتیبانی

هر زمان که با مشکل یا سوالی در خصوص روال فعالیت و مشکلات سیستمی مواجه شدید کافیست بر روی آیکن نارنجی واقع در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید تا به بخش ایجاد تیکت پشتیبانی وارد شده و با توجه به سوال یا مشکل، با دپارتمان مربوطه در ارتباط باشید:

بعد از فشردن آیکن نارنجی واقع در پایین صفحه سمت راست به صفحه ارسال تیکت وارد خواهید شد:

1- در این قسمت می توانید لیست همه تیکت های پشتیبانی قبلی خود و همچنین وضعیت آنها را مشاهده نمایید.
2- در این قسمت دپارتمان مخصوص سوال یا مشکل خود را انتخاب کنید.
3- در این قسمت مشخص خواهید کرد که مشکل یا سوال شما از چه نوعی خواهد بود.

4- در این قسمت عنوان کامل و مشخصی از مشکل یا سوال خود را درج نمایید.
5- در این قسمت میزان اهمیت و اولویت تیکت را مشخص می کنید.
6- در این قسمت سعی کنید توضیح واضحی از مشکل خود را درج نمایید.
7- در این قسمت در صورتی که مایل هستید توضیحات خود را در قالب فایل صوتی برای ما ارسال کنید با فشردن کلید ضبط، مرورگر از شما درخواست دسترسی به میکروفن دستگاه را خواهد گرفت و به صورت زنده صدای شما ضبط خواهد شد.
8- در این قسمت می توانید فایل یا تصویری از مشکل یا سوال خود را در قالب فایل برای ما ارسال کنید.
9- بعد از تکمیل تمامی موارد فوق، با کلیک بر روی دکمه “ارسال تیکت” تیکت تکمیلی شما برای ما ارسال خواهد شد.

معمولا تیکت ها زیر 12 ساعت کاری پاسخ داده خواهند شد.

 در زمان ارسال، پیامکی تایید بر اینکه تیکت شما با موفقیت برای سایت آکادینو ارسال شده است، ارسال خواهد شد. در زمان پاسخ به تیکت توسط همکاران پشتیبانی سایت آکادینو، پیامکی مجدد ارسال خواهد شد تا نسبت به مشاهده جواب تیکت اقدام نمایید.

بعد از ورود به حساب کاربری، با کلیک بر روی نام خود، گزینه “پنل کاربری” کلیک کنید تا به پنل کاربری وارد شوید:

در نوار کناری پنل کاربری بر روی گزینه “تیکت های پشتیبانی” کلیک کنید:

سپس به صفحه تیکت های پشتیبانی وارد خواهید شد و در این قسمت تمامی تیکت های ارسالی شما برای شما نمایش داده خواهند شد.

در بالاترین بخش لیست همه تیکت ها و وضعیت آنها را می توانید مشاهده نمایید:

و در ادامه لیست همه تیکت های پشتیبانی قابل رویت هستند.

بعد از ورود به بخش “تیکت های پشتیبانی” می توانید تمامی تیکت های ارسالی و وضعیت آنها را مشاهده کنید:

با کلیک بر روی عنوان تیکت یا دکمه مشاهده تیکت می توانید به مشاهده تیکت ارسالی و پاسخ های ارسالی اقدام کنید.

با کلیک بر روی دکمه +ارسال پاسخ می توانید به تیکت ارسالی، پاسخ خود را ارسال کنید:

بعد از رفع مشکل، می توانید تیکت های پاسخ داده شده را به حالت بسته تغییر دهید.

برای این کار، بعد از مشاهده تیکت، بر روی دکمه +ارسال پاسخ کلیک کنید و در ادامه بر روی گزینه بستن تیکت کلیک کنید و سپس بر روی دکمه ارسال تیکت کلیک کنید.